Voordat u begint met het oplossen van problemen met Google-hangouts die niet werken, moet u eerst de basisprincipes van Google-hangouts kennen. Er bestaat een kans dat de gebruiker niets weet over Google-hangouts, aangezien het niet erg populair is in gebruik.
Als we het hebben over de basisprincipes van Google-hangouts, kun je zeggen dat het een service is die een soepele conversatie tussen twee of meer mensen mogelijk maakt; deze service is meestal verbonden via Gmail of via Google+ websites. Men kan het op het bureaublad gebruiken; laptop en het kan worden gebruikt als een applicatie gedownload van de Google Play Store op Android of gedownload van de App Store op een IOS-apparaat.
Nu we voldoende basiskennis hebben verzameld over Google-hangouts, gaan we nu verder en zouden we de resoluties moeten zien die kunnen worden toegepast op Google-hangouts voor het oplossen van problemen met het niet goed werken op desktop.
De problemen die gepaard gaan met Google-hangouts; met hun gedetailleerde en gemakkelijke oplossingen terwijl het op de desktoplijst wordt gebruikt, gaat het als volgt:
Kan geen bericht verzenden vanaf desktop: Als men geen berichten vanaf de desktop kan verzenden via Google Hangouts, moet de gebruiker in dat geval de gegeven stappen volgen:
- Het probleem kan te maken hebben met de server, in dat geval kan de gebruiker alleen wachten en het bericht opnieuw verzenden.
- Het is ook mogelijk dat het bericht niet wordt opgeslagen in de berichtengeschiedenis.
- Er is ook een andere mogelijkheid dat het bericht niet zichtbaar is op andere apparaten.
- Men moet ook controleren of de persoon aan de kant van de ontvanger online is, want alleen dan kan de gebruiker het bericht ontvangen.
"Probeer verbinding te maken" -fout: als u deze foutmelding krijgt tijdens het gebruik van Google Hangouts op de desktop, moet de gebruiker voor de oplossing de gegeven stappen volgen:
- De computer moet goed verbonden zijn met internet.
- Ook moeten de domeinen worden gecontroleerd, ze mogen niet worden geblokkeerd door de netwerkbeheerder.
- De browserpagina moet worden vernieuwd.
- De gebruiker moet de browser sluiten en afsluiten en opnieuw openen.
- Daarna moet de gebruiker het systeem opnieuw opstarten.
- De plug-ins moeten worden verwijderd en vervolgens opnieuw worden geïnstalleerd.
- De gebruiker kan ook proberen Google Chrome te gebruiken voor de plug-in.
No comments:
Post a Comment